Forskare besvarar frågor om artros!

Videoklipp från youtube där två forskare från Lunds universitet besvarar frågor om artros.

Lunds universitet bjöd in till en livesändning på deras facebooksida där två forskare besvarade frågor om artros.

Forskarna Martin Englund, läkare, och Andrea Dell'isola, fysioterapeut bjöds in av Lunds universitet för att delta i en livesändning på facebook där de svarade på frågor och berättade om artros.

Klippet finns nu på universitetets youtube-sida och det är möjligt att se det där. Videon är textad på svenska men med youtube's eget översättningsverktyg finns möjlighet att översätta till andra språk.